Ofte stilte spørsmål

 
 

For enkel og rask utsjekk i kassen huker du av "remember me"-knappen, da slipper du å fylle inn kortinformasjonen hver gang du handler hos nerio.

 

Når mottar jeg ordrebekreftelsen?

Ordrebekreftelsen blir sendt til e-postadressen du oppga i kassen med det samme bestillingen er gjennomført. Dersom du ikke har fått denne innen 12 timer bør du kontakte oss på e-post: post@nerio.no. Husk å skrive dato, navn og adresse i e-posten. 


Jeg har bestilt feil varer, hva gjør jeg?

Dersom du har bestilt feil vare, størrelse eller farge må du sende oss en e-post på post@nerio.no med emnetekst "Feil bestilte varer" så fort som mulig etter at bestillingen er gjennomført. Dersom ordren din ikke er pakket og sendt fra oss, eller at varen du ønsker er utsolgt, endrer vi bestillingen din og sender deg en ny ordrebekreftelse.


Hvilke fraktalternativer kan jeg velge?

Ved utsjekk i kassen velger du fraktalternativet du ønsker; du kan velge mellom Fast frakt (29,-) og Henting av pakken i Stryn (0,-). 

Jeg bruker Posten Norge til levering av pakker, og forholder oss til deres leveringstider. Jeg sender deg en Leveringsbekreftelse når pakken er sendt, og leveringstiden gjelder fra den dagen. 

  • Standard Levering: 1-5 virkedager. 
  • Hent pakken i Stryn; 1-2 virkedager. Send en mail til post@nerio.no for å avtale utlevering dersom det haster eller du kun kan hente pakken på et spesielt tidspunkt.

Hvordan returnerer jeg bestillingen min?

Dersom du ønsker å returnere bestillingen din benytter du den vedlagte retur-etiketten, fester den på pakken og betaler frakten på posten. Du kan returnere deler av eller hele bestillingen din. 

  • Returadresse: Nério, Pb.241, 6781 Stryn

Ved en godkjent retur refunderes totalbeløpet for varen(e) til bankkontoen som ble brukt ved bestilling. Pengene er på konto innen få virkedager avhengig av hvilken bank det gjelder. Dersom pengene ikke er på konto innen 7-10 virkedager etter at returen ble godkjent kan vi kontaktes på post@nerio.no.

Returnerte varer/produkter skal være ubrukte, og i samme stand som når de ble sendt fra oss. Alle etiketter/lapper skal være intakte. Dersom plagget/produktet er brukt/ødelagt når vi mottar det blir ikke returen godkjent. 


Reklamasjon - Hva gjør jeg?

Dersom en av varene i bestillingen din har mangler eller er ødelagt på noen måte fyller du ut vedlagt Reklamsjon-skjemaet og returnerer varen til oss. 


Hvilke betalingsmuligheter har jeg?

Vi benytter Stripe og PayPal som betalingsløsning. Begge betalingsløsningene godtar bank/kreditt-kort. 

  • For øyeblikket er utsjekk-siden på nerio.no på engelsk; jeg har bedt leverandøren av nettbutikken om å komme med norsk teks, og de håper dette kommer innen kort tid.

For enkel utsjekk i kassen huker du av "remember me"-knappen hos Stripe, så slipper du å fylle inn kortinformasjonen hver gang du handler hos Nério. Ved neste utsjekk skriver du inn e-postadressen du bruker, så sender Stripe deg en bekreftelseskode via SMS som du fyller inn, og da er det bare å fullfører bestillingen. Så enkelt, raskt og ikke minst trygt.

Du kan også benytte deg av Klarna, klikk her for å komme til siden


Mottatt e-post med Handlekurv?

Når du legger varer i handlekurven og skriver inn e-postadressen din men ikke fullfører bestillingen din sender vi automatisk ut en påminnelse 24 timer sendere med  varene i handlekurven slik at du får muligheten til å gjennomføre bestillingen.